Konu
frame içinde açılan pop-up
20-02-2010, 15:37:40
#6
anka81
mümkün de;
senin dediğine reklamcıyı kandırmak denir birader. o şekilde kullandığını çakarlarsa zaten ödeme falan da alamazsın.
ayıp ayıp, ufak çıkarlar için küçülmeyin.
(yanlış anladıysam da kusura bakmayın.)