mümkün de;
senin dediğine reklamcıyı kandırmak denir birader. o şekilde kullandığını çakarlarsa zaten ödeme falan da alamazsın.

ayıp ayıp, ufak çıkarlar için küçülmeyin.
(yanlış anladıysam da kusura bakmayın.)