• 19-02-2010, 08:46:22
    #10
    Üyeliği durduruldu
    gakkom kaç db kullanıyosun sen,iki db db adreslerin doğrumu ?
  • 19-02-2010, 09:08:02
    #11
    Oooooo hemşom.Senin gibi gakkoları burda görmek güzel.Eklersen msn konuşuruz senle.


    Bu arada 2 db var.1 tanesi istatistikler için diğeri ise temel db.
  • 19-02-2010, 10:42:36
    #12
    sanırım telpa nın scriptini kullanıyorsun


    hatta nisanyazilim com dada orta kaymakamlığı'nın scriptini kurmuşsun..sanırım bunun admin paneliyle ilgili bir sorunun var. ama "Domain isminizden " anlaşıldığı kadarıyla bir yazılım!? firmasısınız.. bir yazılım firmasının w*rez script kullanması ne kadar doğru bilmem ama..

    en azından kullandığınız Scriptin sorununu çözemeyecek kadar bilginiz yoksa bari kendinize YAZILIMCI sıfatını uygun görmeyin.... yazık çünkü bu sektör artık ayaklar altına alındı..çok değersizleştii.. eline bir cd alıp format atan bilgisayarcı oldu... 2 html tag öğrenen webmaster oldu... sağdan soldan bişiler çalıp çırpan coder oldu, yazılımcı oldu..yazıkk gerçekten çok yazık...
  • 19-02-2010, 11:14:19
    #13
    sef link ve backlink bilende seo cu oldu

    Resen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım telpa nın scriptini kullanıyorsun


    hatta nisanyazilim com dada orta kaymakamlığı'nın scriptini kurmuşsun..sanırım bunun admin paneliyle ilgili bir sorunun var. ama "Domain isminizden " anlaşıldığı kadarıyla bir yazılım!? firmasısınız.. bir yazılım firmasının w*rez script kullanması ne kadar doğru bilmem ama..

    en azından kullandığınız Scriptin sorununu çözemeyecek kadar bilginiz yoksa bari kendinize YAZILIMCI sıfatını uygun görmeyin.... yazık çünkü bu sektör artık ayaklar altına alındı..çok değersizleştii.. eline bir cd alıp format atan bilgisayarcı oldu... 2 html tag öğrenen webmaster oldu... sağdan soldan bişiler çalıp çırpan coder oldu, yazılımcı oldu..yazıkk gerçekten çok yazık...
  • 19-02-2010, 13:11:47
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşların yorumlarına göre sanırım ***** script kullanıyorsunuz. Bu durumda yardımcı olmam etik değil kusura bakmayın.
  • 19-02-2010, 16:54:50
    #15
    bana da pm atmışsın ama yukarda yazdım, marezse gönderme diye.
  • 19-02-2010, 18:23:42
    #16
    Sayın admin sorun halledilmiştir.Konu kilitlenebilir.