sanırım telpa nın scriptini kullanıyorsun
hatta nisanyazilim com dada orta kaymakamlığı'nın scriptini kurmuşsun..sanırım bunun admin paneliyle ilgili bir sorunun var. ama "Domain isminizden " anlaşıldığı kadarıyla bir yazılım!? firmasısınız.. bir yazılım firmasının w*rez script kullanması ne kadar doğru bilmem ama..
en azından kullandığınız Scriptin sorununu çözemeyecek kadar bilginiz yoksa bari kendinize YAZILIMCI sıfatını uygun görmeyin.... yazık çünkü bu sektör artık ayaklar altına alındı..çok değersizleştii.. eline bir cd alıp format atan bilgisayarcı oldu... 2 html tag öğrenen webmaster oldu... sağdan soldan bişiler çalıp çırpan coder oldu, yazılımcı oldu..yazıkk gerçekten çok yazık...
