Konu
Elimdeki scripti düzeltene 10 TL....
19-02-2010, 09:08:02
#11
nisanyazilim
Oooooo hemşom.Senin gibi gakkoları burda görmek güzel.Eklersen msn konuşuruz senle.
Bu arada 2 db var.1 tanesi istatistikler için diğeri ise temel db.