tosunpasa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tema ihtiyacı
11
●828
- 03-01-2010, 01:25:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Mesajınızı şimdi gördüm.İnanın olumlu olumsuz herkese mutlaka dönüş yapıyorum.Bana hiçbir mesajınız ulaşmadı. Sitede söylediğiniz olumsuzluklarla ilgileneceğim.1.0 dan 1.5e geçirdim siteyi bazı aksaklıklar yaşıyorum. Eğer hala görüşmek isterseniz.msn adresimi özelden attım.
- 03-01-2010, 22:01:38Arkadaşım mesajında ücretlidir kelimesi geçmediğinden ya da ben mi göremedim diye bi kaç kere daha baktım yine göremedim, o yüzden yardımcı olmak istedim.tosunpasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay gelsin.