• 03-01-2010, 01:25:05
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tosunpasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siteleri üzerinden mesaj yazmıştım geçen haftalarda
    alındı iletisi bile gelmedi

    ...yerlerine gidip görüşerek sonuç almak istedim ama..
    sitelerinde bu şekilde bir bilgide göremedim. Murat hocanın tasarımlarındaki renk ve maksada yönelik çalışmalarını beğeniyorum.

    sitelerinde kişiye özel... (contack) diye verdikleri linklerinde de 404 hatası var

    bu arada
    sitenizin tasarımı baya hoş olmuş....
    Mesajınızı şimdi gördüm.İnanın olumlu olumsuz herkese mutlaka dönüş yapıyorum.Bana hiçbir mesajınız ulaşmadı. Sitede söylediğiniz olumsuzluklarla ilgileneceğim.1.0 dan 1.5e geçirdim siteyi bazı aksaklıklar yaşıyorum. Eğer hala görüşmek isterseniz.msn adresimi özelden attım.
  • 03-01-2010, 02:35:25
    #11
    murat hocama mesaj yazıldı
  • 03-01-2010, 22:01:38
    #12
    tosunpasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın DreamWeaver arkadaşım

    size ve diğer arkadaşlara çok uzun cevap yazmıştım sildim. gerek yok

    ücret mukabilinde iş yaptırma topic i açıyoruz.. insanların verdiği cevaplara bak

    bende o programdan ve bahsettiğiniz link - sitelerden haberdarım

    maksad ücret karşılığı bir iş yaptırılacak idi

    neyse.. iş yapacak kimse olmadığına göre admin konuyu kapatabilir.
    Arkadaşım mesajında ücretlidir kelimesi geçmediğinden ya da ben mi göremedim diye bi kaç kere daha baktım yine göremedim, o yüzden yardımcı olmak istedim.
    Kolay gelsin.