Sayın DreamWeaver arkadaşım
size ve diğer arkadaşlara çok uzun cevap yazmıştım sildim. gerek yok
ücret mukabilinde iş yaptırma topic i açıyoruz.. insanların verdiği cevaplara bak
bende o programdan ve bahsettiğiniz link - sitelerden haberdarım
maksad ücret karşılığı bir iş yaptırılacak idi
neyse.. iş yapacak kimse olmadığına göre admin konuyu kapatabilir.
Arkadaşım mesajında ücretlidir kelimesi geçmediğinden ya da ben mi göremedim diye bi kaç kere daha baktım yine göremedim, o yüzden yardımcı olmak istedim.
Kolay gelsin.