siteleri üzerinden mesaj yazmıştım geçen haftalarda
alındı iletisi bile gelmedi
...yerlerine gidip görüşerek sonuç almak istedim ama..
sitelerinde bu şekilde bir bilgide göremedim. Murat hocanın tasarımlarındaki renk ve maksada yönelik çalışmalarını beğeniyorum.
sitelerinde kişiye özel... (contack) diye verdikleri linklerinde de 404 hatası var
bu arada
sitenizin tasarımı baya hoş olmuş....
Mesajınızı şimdi gördüm.İnanın olumlu olumsuz herkese mutlaka dönüş yapıyorum.Bana hiçbir mesajınız ulaşmadı. Sitede söylediğiniz olumsuzluklarla ilgileneceğim.1.0 dan 1.5e geçirdim siteyi bazı aksaklıklar yaşıyorum. Eğer hala görüşmek isterseniz.msn adresimi özelden attım.