Operayı açtım, 20 sekme seçtim r10dan. ss alıp kapattım operayı.
ardından firefox u açtım, 20 sekme açtım aynı şekil. ss aldım. şimdi ss leri iletiyorum.


sayfaların tamamının yüklenmesini bekledim ve ff i pek kullanmadığım için bilmiyorum sekme çubuğunu aşağı çekebiliyormuyuz, 20 sekmeyide göstermek istedim ama yapamadım. iki tarayıcıda da 20şer sekme açık. operada zaten sekmelerin köşesindeki mavi nokta sayfanın tam yüklendiğini belirtiyor.