• 24-09-2009, 17:45:00
    #55
    Bende bir test yaptım. Bilgisayarımda Opera 10 un betası ve Firefox un 3.01 sürümü yüklü idi.

    Operayı açtım, 20 sekme seçtim r10dan. ss alıp kapattım operayı.

    ardından firefox u açtım, 20 sekme açtım aynı şekil. ss aldım. şimdi ss leri iletiyorum.






    sayfaların tamamının yüklenmesini bekledim ve ff i pek kullanmadığım için bilmiyorum sekme çubuğunu aşağı çekebiliyormuyuz, 20 sekmeyide göstermek istedim ama yapamadım. iki tarayıcıda da 20şer sekme açık. operada zaten sekmelerin köşesindeki mavi nokta sayfanın tam yüklendiğini belirtiyor.
  • 19-10-2009, 23:37:47
    #56
    güzelmiş o seo js si gayet işe yarıyor
  • 20-10-2009, 15:09:21
    #57
    en azından alexa toolbar bağımlılarina bir alternatif.
  • 20-10-2009, 17:43:04
    #58
    Kurumsal Üye
    Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum gayet hızlı ve güzel. Tavsiye ederim.

    Toolbar kullanmayı sevmediğim için bir problemim yok.