Konu
Opera 10'dan Rekor
20-10-2009, 17:43:04
#58
Onurss
Kurumsal Üye
Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum gayet hızlı ve güzel. Tavsiye ederim.
Toolbar kullanmayı sevmediğim için bir problemim yok.