Bende bir test yaptım. Bilgisayarımda Opera 10 un betası ve Firefox un 3.01 sürümü yüklü idi.
Operayı açtım, 20 sekme seçtim r10dan. ss alıp kapattım operayı.
ardından firefox u açtım, 20 sekme açtım aynı şekil. ss aldım. şimdi ss leri iletiyorum.
sayfaların tamamının yüklenmesini bekledim ve ff i pek kullanmadığım için bilmiyorum sekme çubuğunu aşağı çekebiliyormuyuz, 20 sekmeyide göstermek istedim ama yapamadım. iki tarayıcıda da 20şer sekme açık. operada zaten sekmelerin köşesindeki mavi nokta sayfanın tam yüklendiğini belirtiyor.