• 07-07-2009, 13:22:16
    #1
    Bu başlığı açmadan önce gözlemleme zamanım uzun oldu,
    firefox 3.5 yükledim,
    sadece bende mi oluyor merak ediyorum, yan sekme açarken neredeyse donuyor, yan sekmeye 2 site atıyorum, onlar tamamen açılana kadar firefox donuyor?

    siz de böylemi?

    firefox 3.5 te bu zamana kadar firefox'u hızlandırın diye söylenilen seyler zaten kurulu gelmiş..

    eklentilerle mi ilgili diye eklentileri iptal ediyorum yine aynı..

    öncede 10 sekmeyi ardarda açardım işime bakardım tek tek ama şimdi öyle değil
  • 07-07-2009, 15:53:50
    #2
    Bende de aynen öyle sorun oldu. Kaldırıp bir önceki sürümü kurmak durumunda kaldım.
  • 07-07-2009, 23:02:27
    #3
    Bendede aynen anlattığın şekilde arkadaşım. Sürüm düşürmeyi düşünüyorum şimdilik...
  • 08-07-2009, 03:42:23
    #4
    bende de oluyor aynı sorun.bu yüzden bi alt versiyona geçmeyi düşünüyorum ben de.
  • 09-07-2009, 15:24:44
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende 2 sürümünün en kararlı haline geçeceğim..Mozbackup ile yedekleri alsam 2 sürümünde yüklesem eskisi gibi olur mu?
    Direkt 2 sürümünü yüklesem herşey olduğu gibi durur mu ?

    Edit : Denedim olmadı yedeksiz denemeyin..
    Kullanıcı dosyalarından da denedim o da olmadı