Bende 2 sürümünün en kararlı haline geçeceğim..Mozbackup ile yedekleri alsam 2 sürümünde yüklesem eskisi gibi olur mu?
Direkt 2 sürümünü yüklesem herşey olduğu gibi durur mu ?
Edit : Denedim olmadı yedeksiz denemeyin..
Kullanıcı dosyalarından da denedim o da olmadı