Bu başlığı açmadan önce gözlemleme zamanım uzun oldu,
firefox 3.5 yükledim,
sadece bende mi oluyor merak ediyorum, yan sekme açarken neredeyse donuyor, yan sekmeye 2 site atıyorum, onlar tamamen açılana kadar firefox donuyor?

siz de böylemi?

firefox 3.5 te bu zamana kadar firefox'u hızlandırın diye söylenilen seyler zaten kurulu gelmiş..

eklentilerle mi ilgili diye eklentileri iptal ediyorum yine aynı..

öncede 10 sekmeyi ardarda açardım işime bakardım tek tek ama şimdi öyle değil