Admin onaylı konu açma?
12
●1.406
- 22-06-2009, 23:48:50
- 22-06-2009, 23:58:01Bu mod, üyeye uyarı vermek amacı ile yazılmış bir mod. 2.0 da olduğu gibi, üyeye uyarı verebilirsiniz. Uyarı seviyesine göre, önce mesajları onaydan geçmek zorunda kalır, sonra konu açamaz. Ardından banlanır. Yani konu ile alakası yok maalesef. Üyeye ceza vermezseniz çalışmıyor bu mod.metin_nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2009, 00:19:43Evet ceza ile ilgili bir düşüncem yok. Onaya bağlı konu açma sıkıntı.