Bu mod, üyeye uyarı vermek amacı ile yazılmış bir mod. 2.0 da olduğu gibi, üyeye uyarı verebilirsiniz. Uyarı seviyesine göre, önce mesajları onaydan geçmek zorunda kalır, sonra konu açamaz. Ardından banlanır. Yani konu ile alakası yok maalesef. Üyeye ceza vermezseniz çalışmıyor bu mod.