Admin onaylı konu açma? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Admin onaylı konu açma?
12
●
1.406
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Admin onaylı konu açma?
1
2
19-06-2009, 12:11:14
#1
amacdizayn
Smf de konu açmayı admin onaylı yapabiliiyor muyuz? Veya mesejaları da admin onaylı yayınlama gibi bir özellik var mı?
Yardımlarınızı bekliyorum
19-06-2009, 13:01:45
#2
vBulletinMaster
smf 2.0 ı kurarak yapabilirsin. 1.1.8 e göre yok. 2.0 göre hazır kurulu var.
alıntıdır=)
19-06-2009, 13:04:15
#3
amacdizayn
smf 2 beta sürümünden çıktı mı?
19-06-2009, 13:25:43
#4
vBulletinMaster
SMF Downloads
19-06-2009, 13:33:56
#5
Cyrax
betadan çıktı.
2.0 RC1 olması gerek.
19-06-2009, 14:10:32
#6
alfaweb
Relase Candidate (RC) prodüksiyon ortamında tavsiye edilmeyen bir sürümdür.
Test ortamında tavsiye edilir.
19-06-2009, 15:16:40
#7
Cyrax
alfaweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Relase Candidate (RC) prodüksiyon ortamında tavsiye edilmeyen bir sürümdür.
Test ortamında tavsiye edilir.
2.0 Beta olmasından iyidir değil mi
harıl harıl çalışıyorlar stabil konuma geçecektir kısa sürede.
19-06-2009, 15:32:44
#8
amacdizayn
Bu sürüm dışında manuel bir çözüm yok mu?
19-06-2009, 15:36:12
#9
Cyrax
maalesef, orjinal 2.0 özelliği bu zaten.
1.1.x ile 2.0 kodlama yapıları çok farklı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler