• 19-06-2009, 12:11:14
    #1
    Smf de konu açmayı admin onaylı yapabiliiyor muyuz? Veya mesejaları da admin onaylı yayınlama gibi bir özellik var mı?
    Yardımlarınızı bekliyorum
  • 19-06-2009, 13:01:45
    #2
    smf 2.0 ı kurarak yapabilirsin. 1.1.8 e göre yok. 2.0 göre hazır kurulu var.
    alıntıdır=)
  • 19-06-2009, 13:04:15
    #3
    smf 2 beta sürümünden çıktı mı?
  • 19-06-2009, 13:25:43
    #4
    SMF Downloads
  • 19-06-2009, 13:33:56
    #5
    betadan çıktı.

    2.0 RC1 olması gerek.
  • 19-06-2009, 14:10:32
    #6
    Relase Candidate (RC) prodüksiyon ortamında tavsiye edilmeyen bir sürümdür.
    Test ortamında tavsiye edilir.
  • 19-06-2009, 15:16:40
    #7
    alfaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Relase Candidate (RC) prodüksiyon ortamında tavsiye edilmeyen bir sürümdür.
    Test ortamında tavsiye edilir.
    2.0 Beta olmasından iyidir değil mi

    harıl harıl çalışıyorlar stabil konuma geçecektir kısa sürede.
  • 19-06-2009, 15:32:44
    #8
    Bu sürüm dışında manuel bir çözüm yok mu?
  • 19-06-2009, 15:36:12
    #9
    maalesef, orjinal 2.0 özelliği bu zaten.

    1.1.x ile 2.0 kodlama yapıları çok farklı