• 28-05-2009, 17:40:48
    #1
    arkadaşlar merhaba, ja_opal isimli temanın içinde birsuru zipli dosya var hangisini nereye atacağız acaba? kurulumu normal olarak yaptım ama modul ve bileşenleri ayarlayamadım
  • 29-05-2009, 00:18:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    satin aldiginiz yer detayli destegi forumunda sunuyor hocam. inceleyin hatta türkce anlatim bile mevcut.
  • 29-05-2009, 01:23:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    zipli dosyalardan mod la başlayan dosyalar modül com la başlayanlar bileşendir
  • 29-05-2009, 01:49:03
    #4
    quickstart dosyasını kurarak kullanın. normal joomla kurulumu yapacaksınız.
  • 29-05-2009, 01:54:04
    #5
    Arkadaşım, ja_opal teması dediğiniz dosyayı acaba joomla kurulum dosyası ile mi indirdiğiniz, eğer öyle bi durum varsa ve joomla yı önceden kurmuş isen, sadece template klasörü içersinden ja_opal klasörünü sitene yollayıver...
  • 29-05-2009, 12:49:30
    #6
    penalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satin aldiginiz yer detayli destegi forumunda sunuyor hocam. inceleyin hatta türkce anlatim bile mevcut.
    satın almadımki free olarak bi siteden indirdim.
  • 29-05-2009, 12:51:16
    #7
    maystro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım, ja_opal teması dediğiniz dosyayı acaba joomla kurulum dosyası ile mi indirdiğiniz, eğer öyle bi durum varsa ve joomla yı önceden kurmuş isen, sadece template klasörü içersinden ja_opal klasörünü sitene yollayıver...
    normal kurulumu yaptım, temayı sonradan template klasorune attım, ama değişen flash resimler falan yok sadece tema var
  • 30-05-2009, 00:45:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    inn0c3nt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satın almadımki free olarak bi siteden indirdim.
    biz ona kısaca w-arez diyoruz forumda bu tip konular yasak
  • 30-05-2009, 11:24:26
    #9
    TwiGGyRamiRez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz ona kısaca w-arez diyoruz forumda bu tip konular yasak

    o zaman sana bi soru GPL nedir, Joomla zaten bedava değilmi neden yasak olsun