Arkadaşım, ja_opal teması dediğiniz dosyayı acaba joomla kurulum dosyası ile mi indirdiğiniz, eğer öyle bi durum varsa ve joomla yı önceden kurmuş isen, sadece template klasörü içersinden ja_opal klasörünü sitene yollayıver...