TwiGGyRamiRez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz ona kısaca w-arez diyoruz forumda bu tip konular yasak

o zaman sana bi soru GPL nedir, Joomla zaten bedava değilmi neden yasak olsun