• 26-04-2009, 12:32:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar ben su mybb nın smıleylerına bır turlu alısamadım guluslerıne fılan acaba onları sılıp vbulletın smıleylarından koyabılırmıyım ? Bılen bır arkadas yanıtlarsa sevınırım temalarda hataya yol acmıyorsa hemen degıstırıcem
  • 26-04-2009, 12:35:07
    #2
    Admin KP >> Yapılandırma
    İfadeler
    İfadeleri Yönet

    menüsünden yapabilirsin.herhangi bir sorun olmaz..
  • 26-04-2009, 12:37:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    admin paneli>forum ayarları>gülümsemeler

    kısmından istediğin kadar ifade ekliyebilirsin
  • 26-04-2009, 12:38:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hmm anladım arkadaslar pekı eskı ıfadelerıde sılebılırım degılmı cok gıcık duruyorlar bır turlu ıcım sınmedı
  • 26-04-2009, 12:40:40
    #5
    bahsettiğimiz ayar kısmını incelesen görürsün...