Mybb Smileyler Hakkında ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mybb Smileyler Hakkında ?
4
●
511
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Mybb Smileyler Hakkında ?
26-04-2009, 12:32:26
#1
advaldo
Üyeliği durduruldu
Arkadaslar ben su mybb nın smıleylerına bır turlu alısamadım guluslerıne fılan acaba onları sılıp vbulletın smıleylarından koyabılırmıyım ? Bılen bır arkadas yanıtlarsa sevınırım temalarda hataya yol acmıyorsa hemen degıstırıcem
26-04-2009, 12:35:07
#2
SanaSevdam
Admin KP >> Yapılandırma
İfadeler
İfadeleri Yönet
menüsünden yapabilirsin.herhangi bir sorun olmaz..
26-04-2009, 12:37:00
#3
serdar128
Üyeliği durduruldu
admin paneli>forum ayarları>gülümsemeler
kısmından istediğin kadar ifade ekliyebilirsin
26-04-2009, 12:38:07
#4
advaldo
Üyeliği durduruldu
Hmm anladım arkadaslar pekı eskı ıfadelerıde sılebılırım degılmı cok gıcık duruyorlar bır turlu ıcım sınmedı
26-04-2009, 12:40:40
#5
SanaSevdam
bahsettiğimiz ayar kısmını incelesen görürsün...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler