Konu
Mybb Smileyler Hakkında ?
26-04-2009, 12:35:07
#2
SanaSevdam
Admin KP >> Yapılandırma
İfadeler
İfadeleri Yönet
menüsünden yapabilirsin.herhangi bir sorun olmaz..