Arkadaslar ben su mybb nın smıleylerına bır turlu alısamadım guluslerıne fılan acaba onları sılıp vbulletın smıleylarından koyabılırmıyım ? Bılen bır arkadas yanıtlarsa sevınırım temalarda hataya yol acmıyorsa hemen degıstırıcem