Merhaba arkadaslar
su an awbs 2.7.5 kullanmakatayım farklı bir sunucuda 2.8.x kurup tüm ayarlarını tamamladıktan sonra domaini yöblendirmek istiyorum bu domain yönlendirmeden kurulum yapma şansım var mı
awbs kurulumu
4
●506
- 23-04-2009, 02:30:24Lisansı var mı peki Tam Olarak Yapmak istediğiniz
x sitenindeki Tüm ayarları awbs'nin a sitesine aynısı mı kurmak? - 30-04-2009, 23:14:04Üyeliği durdurulduSanirim ip/~kullaniciadi seklinde siten aciliyorsan login dediginde siten direk www. olarak acilmasi gerek ondandir.. bende domaini yönledir yani www siteadi com seklinde ayarlari yap sonra ne yapacaksan yap.. ama ip/~kullaniciadi bu sekilde saglikli olmazsavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle