• 23-04-2009, 01:48:05
    #1
    Merhaba arkadaslar
    su an awbs 2.7.5 kullanmakatayım farklı bir sunucuda 2.8.x kurup tüm ayarlarını tamamladıktan sonra domaini yöblendirmek istiyorum bu domain yönlendirmeden kurulum yapma şansım var mı
  • 23-04-2009, 02:30:24
    #2
    Lisansı var mı peki Tam Olarak Yapmak istediğiniz
    x sitenindeki Tüm ayarları awbs'nin a sitesine aynısı mı kurmak?
  • 23-04-2009, 02:36:41
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Baska bir sunucuda kurulum yapip sonra domaini yönlendirebilirsiniz lisansi o yeni kurulum yaptiginiz sunucuya atmaniz gerekicektir. Bende yapmistim
  • 23-04-2009, 14:30:51
    #4
    hocam awbs nin kurulumunu yaptım sorun yok ancak ip/~kullanıcıadı seklinde siteye girince açılıyo login diyince lisans hatası veriyor bunun nedeni ne olabilir
  • 30-04-2009, 23:14:04
    #5
    Üyeliği durduruldu
    savi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam awbs nin kurulumunu yaptım sorun yok ancak ip/~kullanıcıadı seklinde siteye girince açılıyo login diyince lisans hatası veriyor bunun nedeni ne olabilir
    Sanirim ip/~kullaniciadi seklinde siten aciliyorsan login dediginde siten direk www. olarak acilmasi gerek ondandir.. bende domaini yönledir yani www siteadi com seklinde ayarlari yap sonra ne yapacaksan yap.. ama ip/~kullaniciadi bu sekilde saglikli olmaz