hocam awbs nin kurulumunu yaptım sorun yok ancak ip/~kullanıcıadı seklinde siteye girince açılıyo login diyince lisans hatası veriyor bunun nedeni ne olabilir
Sanirim ip/~kullaniciadi seklinde siten aciliyorsan login dediginde siten direk www. olarak acilmasi gerek ondandir.. bende domaini yönledir yani www siteadi com seklinde ayarlari yap sonra ne yapacaksan yap.. ama ip/~kullaniciadi bu sekilde saglikli olmaz