Konu
awbs kurulumu
23-04-2009, 14:30:51
#4
savi
hocam awbs nin kurulumunu yaptım sorun yok ancak ip/~kullanıcıadı seklinde siteye girince açılıyo login diyince lisans hatası veriyor bunun nedeni ne olabilir