• 18-03-2009, 19:50:34
    #1
    Arkadaşlar bir site hazırlıyordum.Sonuda doğru bir şeyi farkettim ve gerçekten emeğimin bozulma olasılığı aklıma gelince korktum.

    Arkadaşlar sorunum şu öncelikle kullandığım tema "TechLine_de_Template-j15-rounded1" diye bilinen tema.Temama sarıcı yardımıyla iframe ekledim.

    Mesela Tenis like internet explore ile tıklayınca normal bir şekilde açılıyor.mesela firefox ile sayfaya girdikten sonra ordaki "football,basketball vs" bunlardan birini seçin.Küçük ekranda çıkıo.Sayfayı yenilediğimde ya da ana sayfadan tekrar aynı linkle tıkladığımda sorun düzeliyor ve oda bildiğimiz internet exploredeki gibi açılıyor.

    Sorun neden kaynaklanıyor acaba?O kadar bu sitenin yerleşimiyle uğraştım.İnşallah temadan kaynaklanmıyordur.Temanın geri kalan her yeri firefoxta da internet explorede de normal gösteriyor.Yardımlarınızı bekliyorum
  • 18-03-2009, 20:17:47
    #2
    tarayıcı farklılıkları diye ararsanız bulabilirsiniz
  • 18-03-2009, 20:41:30
    #3
    Alıntı
    tarayıcı farklılıkları diye ararsanız bulabilirsiniz
    hocam benim o kadar kod bilgim yok araştırdım ama ayrı ayrı css oluştur sonra index sayfaya yerleştir diyor.Ama o kadar kod bilgim yok benim
  • 19-03-2009, 10:13:40
    #4
    Hocan sorunumun kaynağını buldum.Ondan kaynaklanmıyormuş.Template tasarımında orta sütünu biraz büyütmek gerekiyormuş.Ben templatenin hangi kısımları lazımsa (artık index.php mi yoksa başka bir şey mi lazım bilmiyorum) temayı bozmadan orta kısmı biraz genişletebilecek var mı?

    msn adresim: bjk_466_@hotmail.com
    lütfen yardım edin.
  • 20-03-2009, 20:16:24
    #5
    Sorun çözülmüştür.Sorun temadan değilmiş.Benim yerleştirdiğim iframe kodu ile ilgiliymiş.İframe kodunu editleyince sorun çözüldü