Arkadaşlar bir site hazırlıyordum.Sonuda doğru bir şeyi farkettim ve gerçekten emeğimin bozulma olasılığı aklıma gelince korktum.
Arkadaşlar sorunum şu öncelikle kullandığım tema "
TechLine_de_Template-j15-rounded1" diye bilinen tema.Temama sarıcı yardımıyla iframe ekledim.
Mesela
Tenis like internet explore ile tıklayınca normal bir şekilde açılıyor.mesela firefox ile sayfaya girdikten sonra ordaki "
football,basketball vs" bunlardan birini seçin.Küçük ekranda çıkıo.Sayfayı yenilediğimde ya da ana sayfadan tekrar aynı linkle tıkladığımda sorun düzeliyor ve oda bildiğimiz internet exploredeki gibi açılıyor.
Sorun neden kaynaklanıyor acaba?O kadar bu sitenin yerleşimiyle uğraştım.İnşallah temadan kaynaklanmıyordur.Temanın geri kalan her yeri firefoxta da internet explorede de normal gösteriyor.Yardımlarınızı bekliyorum