Hocan sorunumun kaynağını buldum.Ondan kaynaklanmıyormuş.Template tasarımında orta sütünu biraz büyütmek gerekiyormuş.Ben templatenin hangi kısımları lazımsa (artık index.php mi yoksa başka bir şey mi lazım bilmiyorum) temayı bozmadan orta kısmı biraz genişletebilecek var mı?

msn adresim: bjk_466_@hotmail.com
lütfen yardım edin.