• 13-12-2006, 22:23:45
    #10
    Üyeliği durduruldu
    CHIP Online : Firefox 3 2007 sonunda çıkacak!

    burda okumustum gecenlerde
  • 13-12-2006, 23:16:11
    #11
    "Firefox geliştiricileri, Gran Paradiso Alpha1 sürümünü şimdilik son kullanıcılara tavsiye etmiyor. Henüz ilk adımlarını atan Firefox 3'ü, yazılımcıların ve test uzmanlarının kullanması gerektiği belirtiliyor."

    Böyle denmiş,en iyisi şu andaki sağlam sürümden vazgeçmemek,ne olur ne olmaz..
  • 13-12-2006, 23:26:05
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ne hız bu yaa adamlar geçen ay 2yi çıkardılar arkasından 3 çok hızlıymış bu adamlar bide işletim sistemi çıkarsa
  • 14-12-2006, 01:06:53
    #13
    Üyeliği durduruldu
    daha alpha1 sürümü bu çok eksikleri vardır şimdi bunun.
  • 14-12-2006, 06:09:00
    #14
    3.0 sürümünü 2 ile birlikte geliştiriyorlardı zaten. Birini bitirmeden ötekini de yapıyorlar ve böylece kesin çıkış tarihleri de belli oluyor gibi.
  • 14-12-2006, 14:48:56
    #15
    hiç bi eklenti ile uyumlu degil bu :S
  • 14-12-2006, 15:05:13
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Adı firefox değil.. ben kullanmam ya... firefox um benim biricik gezginim sööle senden ateşli kimim var benim
  • 14-12-2006, 19:42:50
    #17
    BlackPhoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adı firefox değil..
    Firefox, alpha ve beta sürümlerde takma isim kullanır. 2.0 gold çıkmadan önce "dark peer" diye kuruluyordu. 3.0a1 ise "minefiald" diye kuruluyordu..


    Sanırım bende veya mozillada bir sorun var, 3.0a1 sürümünü ben 13 Eylülde indirmişim ve adı "minefield"
  • 15-12-2006, 01:51:02
    #18
    Biraz daha bekleyelim bu hızla haftaya betası çıkar alfadan daha kullanışlı olur onu kullanırız