"Firefox geliştiricileri, Gran Paradiso Alpha1 sürümünü şimdilik son kullanıcılara tavsiye etmiyor. Henüz ilk adımlarını atan Firefox 3'ü, yazılımcıların ve test uzmanlarının kullanması gerektiği belirtiliyor."
Böyle denmiş,en iyisi şu andaki sağlam sürümden vazgeçmemek,ne olur ne olmaz..