CHIP Online : Firefox 3 2007 sonunda çıkacak!
burda okumustum gecenlerde
Mozilla Firefox 3.0 çıktı
29
●4.252
- 13-12-2006, 23:16:11"Firefox geliştiricileri, Gran Paradiso Alpha1 sürümünü şimdilik son kullanıcılara tavsiye etmiyor. Henüz ilk adımlarını atan Firefox 3'ü, yazılımcıların ve test uzmanlarının kullanması gerektiği belirtiliyor."
Böyle denmiş,en iyisi şu andaki sağlam sürümden vazgeçmemek,ne olur ne olmaz..
- 14-12-2006, 15:05:13Üyeliği durdurulduAdı firefox değil.. ben kullanmam ya... firefox um benim biricik gezginim sööle senden ateşli kimim var benim
- 14-12-2006, 19:42:50Firefox, alpha ve beta sürümlerde takma isim kullanır. 2.0 gold çıkmadan önce "dark peer" diye kuruluyordu. 3.0a1 ise "minefiald" diye kuruluyordu..BlackPhoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım bende veya mozillada bir sorun var, 3.0a1 sürümünü ben 13 Eylülde indirmişim ve adı "minefield"