BlackPhoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adı firefox değil..
Firefox, alpha ve beta sürümlerde takma isim kullanır. 2.0 gold çıkmadan önce "dark peer" diye kuruluyordu. 3.0a1 ise "minefiald" diye kuruluyordu..


Sanırım bende veya mozillada bir sorun var, 3.0a1 sürümünü ben 13 Eylülde indirmişim ve adı "minefield"