• 30-05-2021, 13:53:27
    #1
    Microsoft sql server ile ilgili basit bir iş verilecektir. Ayrıntıları pm den atacağım görsel var elimde. İlgilenenler pm
  • 30-05-2021, 14:04:54
    #2
    burada paylaşır iseniz ücretsiz yardımcı olmak isterim.
  • 30-05-2021, 14:05:30
    #3
    Pm alabilir miyim
  • 30-05-2021, 18:39:07
    #4
    Güncel..
  • 30-05-2021, 18:40:06
    #5
    Merhaba PM alabilir miyim?
  • 22-06-2021, 17:46:54
    #6
    THEX3T4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada paylaşır iseniz ücretsiz yardımcı olmak isterim.
    hocam ms sql performansını arttırmak için önerileriniz varmı ? netsis diye bir program var bazen bayılıyor. akynak kullanımı ram işlemci yüzde 25/30 civarı ikiside
  • 22-06-2021, 20:20:57
    #7
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ms sql performansını arttırmak için önerileriniz varmı ? netsis diye bir program var bazen bayılıyor. akynak kullanımı ram işlemci yüzde 25/30 civarı ikiside
    bir çok sebebi olabilir. Aslında %20-30 değerleri iyi değerler olduğunu söyleyebilirim.
    Ek olarak performansı ve query durumlarını izlemek için bir kaç T-SQL durumu var bunları yapabilirsiniz, yüksek bir query durumu var ise sequential operation yapılabilir ve Max Memory limitinide arttırmak bir seçenek
  • 07-09-2021, 14:04:23
    #8
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ms sql performansını arttırmak için önerileriniz varmı ? netsis diye bir program var bazen bayılıyor. akynak kullanımı ram işlemci yüzde 25/30 civarı ikiside
    Netsis programı paket bir program olarak hatırlıyorum. Tabloda index de yaptığın herhangi bir değişiklik programı etkileyebilir. %25 -30 ram kullanımı gayet iyi bir performansdır. Teknik ekibi ile irtibata geçmenizi tavisye ederim.
  • 30-09-2021, 19:38:01
    #9
    10 yıldan fazladır netsisi çözüm ortağı firmasında çalışıyorum ve nod p (onaylı uzman sertifikasına sahibim) konu sadece sql ile alakalı olmaya bilir netsis deneyimi olmayan biri için biraz komplike gelebilir sorunu tam olarak yazarsanız yardımcı olurum genellikle ne işlem yapıtğınızda kasılıyor her hangi bir ekranda rehberi açarken, fatura keserken, veya dizayn seçip çıktı alırken vs gibi sorunu detaylı yazabilirmisiniz.