Microsoft Sql bilen içeri (ücretli iş)
8
●164
- 22-06-2021, 17:46:54hocam ms sql performansını arttırmak için önerileriniz varmı ? netsis diye bir program var bazen bayılıyor. akynak kullanımı ram işlemci yüzde 25/30 civarı ikisideTHEX3T4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 20:20:57bir çok sebebi olabilir. Aslında %20-30 değerleri iyi değerler olduğunu söyleyebilirim.ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak performansı ve query durumlarını izlemek için bir kaç T-SQL durumu var bunları yapabilirsiniz, yüksek bir query durumu var ise sequential operation yapılabilir ve Max Memory limitinide arttırmak bir seçenek - 07-09-2021, 14:04:23Netsis programı paket bir program olarak hatırlıyorum. Tabloda index de yaptığın herhangi bir değişiklik programı etkileyebilir. %25 -30 ram kullanımı gayet iyi bir performansdır. Teknik ekibi ile irtibata geçmenizi tavisye ederim.ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2021, 19:38:0110 yıldan fazladır netsisi çözüm ortağı firmasında çalışıyorum ve nod p (onaylı uzman sertifikasına sahibim) konu sadece sql ile alakalı olmaya bilir netsis deneyimi olmayan biri için biraz komplike gelebilir sorunu tam olarak yazarsanız yardımcı olurum genellikle ne işlem yapıtğınızda kasılıyor her hangi bir ekranda rehberi açarken, fatura keserken, veya dizayn seçip çıktı alırken vs gibi sorunu detaylı yazabilirmisiniz.