hocam ms sql performansını arttırmak için önerileriniz varmı ? netsis diye bir program var bazen bayılıyor. akynak kullanımı ram işlemci yüzde 25/30 civarı ikiside
Netsis programı paket bir program olarak hatırlıyorum. Tabloda index de yaptığın herhangi bir değişiklik programı etkileyebilir. %25 -30 ram kullanımı gayet iyi bir performansdır. Teknik ekibi ile irtibata geçmenizi tavisye ederim.