ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ms sql performansını arttırmak için önerileriniz varmı ? netsis diye bir program var bazen bayılıyor. akynak kullanımı ram işlemci yüzde 25/30 civarı ikiside
bir çok sebebi olabilir. Aslında %20-30 değerleri iyi değerler olduğunu söyleyebilirim.
Ek olarak performansı ve query durumlarını izlemek için bir kaç T-SQL durumu var bunları yapabilirsiniz, yüksek bir query durumu var ise sequential operation yapılabilir ve Max Memory limitinide arttırmak bir seçenek