• 11-12-2008, 22:35:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    google a encode decode yazınca çıktığı için artık onu yapmanında anlamı yok.. gerçi dediğin gibi acemileri biraz engeller ama oda anca 2 gün engeller. googleda arar ve halleder..
  • 12-12-2008, 10:04:00
    #11
    Üyeliği durduruldu
    kendince bi algoritma oluştur 2 3 dosyaya koy ondan ona ondan ona geçir kimse uğraşmaz değiştirmeye üşenir

    mesela sen a yazınca birinci dosyada z demek olsun. sonra 2. dosyada z otomatik k ye dönüşsün , sonra 3. dosyada k otomatik b olsun.

    yani sen a yazınca b demek istemiş olcan

    ama bundaki sorun şu bunu yazarken sende üşenebilirsin
  • 12-12-2008, 12:54:38
    #12
    Eğer kopirayt falan değiştirilmesin diyosan en iyi yolu dağıtmamak, bende eringeçliğim olmadığı bi zaman script yazıp dağıtmayı düşünüyorum kopirayt zorunluğuğu koymayacağım. Ne kaldıran günaha girsin, nede ben strese giriyim.
  • 12-12-2008, 18:10:07
    #13
    Ölme eşeğim ölme
    Öyle yapacağına kopirayt kısmını alt.asp olarak oluştursun ve alt.asp dende kopirayt kısmını iframaleli bir encode ile başka bir sayfadan encodeli olarak çağırsın.Böylece kopirayt kısmını silmesi zor olur.Başka türlüde engellenemez işini iyi bilen aspciler her zaman copyi rahatlıkla silebilir.Bu yöntem anca acemiler için..


    ucuzteklif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendince bi algoritma oluştur 2 3 dosyaya koy ondan ona ondan ona geçir kimse uğraşmaz değiştirmeye üşenir

    mesela sen a yazınca birinci dosyada z demek olsun. sonra 2. dosyada z otomatik k ye dönüşsün , sonra 3. dosyada k otomatik b olsun.

    yani sen a yazınca b demek istemiş olcan

    ama bundaki sorun şu bunu yazarken sende üşenebilirsin