Eğer kopirayt falan değiştirilmesin diyosan en iyi yolu dağıtmamak, bende eringeçliğim olmadığı bi zaman script yazıp dağıtmayı düşünüyorum kopirayt zorunluğuğu koymayacağım. Ne kaldıran günaha girsin, nede ben strese giriyim.