Ölme eşeğim ölme

Öyle yapacağına kopirayt kısmını alt.asp olarak oluştursun ve alt.asp dende kopirayt kısmını iframaleli bir encode ile başka bir sayfadan encodeli olarak çağırsın.Böylece kopirayt kısmını silmesi zor olur.Başka türlüde engellenemez işini iyi bilen aspciler her zaman copyi rahatlıkla silebilir.Bu yöntem anca acemiler için..
kendince bi algoritma oluştur 2 3 dosyaya koy ondan ona ondan ona geçir kimse uğraşmaz değiştirmeye üşenir
mesela sen a yazınca birinci dosyada z demek olsun. sonra 2. dosyada z otomatik k ye dönüşsün , sonra 3. dosyada k otomatik b olsun.
yani sen a yazınca b demek istemiş olcan
ama bundaki sorun şu bunu yazarken sende üşenebilirsin