• 23-10-2008, 19:08:22
    #1
    Xml veriden veri çeken flash manşet ugulaması.
    Çoğu arkadaşlar bu tür uygulama arıyorlardı.

    Site ve Açıklama: http://www.faustocarrera.com.ar/v2/a...ider-with-as3/
    Demo:News Slider
    Download:http://descargas.faustocarrera.com.ar/news_slider.rar
  • 27-10-2008, 20:25:21
    #2
    çok güzelmiş, çok teşekürler fakat türkçe karakter sorununu nasıl çözebiliriz acaba
  • 27-10-2008, 22:20:40
    #3
    teşekkürler güzel uygulama
  • 01-11-2008, 16:29:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    teşekkür ederim böyle bişey arıyordum..

    Ya tablı manşet sistemi (GÜNCEL, EKONOMİ V.s.gibi yapabilen varmı aranızda yapaben varsa lütfen PM atsın
  • 07-11-2008, 16:56:47
    #5
    tşk +rep
  • 08-11-2008, 22:09:20
    #6
    SaFaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzelmiş, çok teşekürler fakat türkçe karakter sorununu nasıl çözebiliriz acaba
    Xml dosyadaki ilk satırdaki <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
    kodu aşağıdaki ile değiştirmek lazım.
    <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-9"?>
    localde denedim Türkçe karakter düzelmedi sanırım flash ilede uğraşmak lazım ama flash'tan hiç anlamam.

    canem72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim böyle bişey arıyordum..
    Ya tablı manşet sistemi (GÜNCEL, EKONOMİ V.s.gibi yapabilen varmı aranızda yapaben varsa lütfen PM atsın
    Ajax tab uygulamaları var onunla yapıyorlar.
    Hali hazırda elimde birşey yok.
  • 09-11-2008, 19:26:56
    #7
    ben karakter sorununu çözemedim yazdıklarınızıda denedim olmadı, yardımcı olabilecek var mı?
  • 09-11-2008, 22:45:10
    #8
    derinsular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben karakter sorununu çözemedim yazdıklarınızıda denedim olmadı, yardımcı olabilecek var mı?
    Ben xml ile yaşadığım tükçe karakter problemlerini şu şekilde çözdüm;
    Xml dosyasını notepad ile açıyorum başlıktaki kodlama kısmını "utf-8" olarak değiştirip farklı kaydet dedikten sonra kodlama seçeneğindede "utf-8" seçiyorum.
    Birde böyle dene istersen.
  • 10-11-2008, 00:36:15
    #9
    senavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben xml ile yaşadığım tükçe karakter problemlerini şu şekilde çözdüm;
    Xml dosyasını notepad ile açıyorum başlıktaki kodlama kısmını "utf-8" olarak değiştirip farklı kaydet dedikten sonra kodlama seçeneğindede "utf-8" seçiyorum.
    Birde böyle dene istersen.
    onları bende denedim bende xml dosyasında sorun yaşıyorum ilginiz için çok teşekkür ederim.