derinsular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben karakter sorununu çözemedim yazdıklarınızıda denedim olmadı, yardımcı olabilecek var mı?
Ben xml ile yaşadığım tükçe karakter problemlerini şu şekilde çözdüm;
Xml dosyasını notepad ile açıyorum başlıktaki kodlama kısmını "utf-8" olarak değiştirip farklı kaydet dedikten sonra kodlama seçeneğindede "utf-8" seçiyorum.
Birde böyle dene istersen.