SaFaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok güzelmiş, çok teşekürler fakat türkçe karakter sorununu nasıl çözebiliriz acaba
Xml dosyadaki ilk satırdaki <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
kodu aşağıdaki ile değiştirmek lazım.
<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-9"?>
localde denedim Türkçe karakter düzelmedi sanırım flash ilede uğraşmak lazım ama flash'tan hiç anlamam.

canem72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim böyle bişey arıyordum..
Ya tablı manşet sistemi (GÜNCEL, EKONOMİ V.s.gibi yapabilen varmı aranızda yapaben varsa lütfen PM atsın
Ajax tab uygulamaları var onunla yapıyorlar.
Hali hazırda elimde birşey yok.