• 05-11-2006, 16:39:00
    #10
    aslında asp öldü gibi bişi herkez .net de akıo ama bence asp öğrenmek kolaydır .. aspindir.com asprehberi.net ve webhocam.com dan makalelere derslere bak ordan basla en guzeli
  • 04-02-2007, 16:52:25
    #11
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında asp öldü gibi bişi herkez .net de akıo ama bence asp öğrenmek kolaydır .. aspindir.com asprehberi.net ve webhocam.com dan makalelere derslere bak ordan basla en guzeli
    Hem o webhocammıdır ne karın ağrısıysa oradan warezide öğrenirsin, ne gerek var dünya kadar kitap var google dan ara alayına ulaşırsın webhocam ismi o bakma sen
  • 04-02-2007, 17:30:25
    #12
    memocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem o webhocammıdır ne karın ağrısıysa oradan warezide öğrenirsin, ne gerek var dünya kadar kitap var google dan ara alayına ulaşırsın webhocam ismi o bakma sen
    ben oradki asp paylasımı diyorum ***** için dememiştim .. hortlattınız yine konuyu .. webhocamda bir çok istediğin şeye cvpalabilirsn ..
    neyse uzatmaya gerek yok
  • 17-02-2007, 22:11:07
    #13
    memocan kardeş senin ne derece seviyesiz biri oldugunu biliyorum , senin amacınıda çok iyi biliyorum. WEbhocam.com ***** sitesi olsaydı binlerce insan bu siteye takılıp allah razı olsun demezdi. bu bir. Pcnet dergisinde ikincisi ise Türkiyenin en başarılı web tasarım ve programlama sitesi seçilmezdi. buda iki. üçüncüsüde sitede ***** içerik yok . Templateye izin veriyoruz . Amator tasarımcılar için buda bir ihtiyaç ***** olarak algılamıyoruz biz. Demekki bu sitede çekemediğin bir şeyler var. ßence sen olmusuz eleştiriler yapacağına girip sende bu sitenin kaymağını ye !
  • 17-02-2007, 22:35:14
    #14
    Ataberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    memocan kardeş senin ne derece seviyesiz biri oldugunu biliyorum , senin amacınıda çok iyi biliyorum. WEbhocam.com ***** sitesi olsaydı binlerce insan bu siteye takılıp allah razı olsun demezdi. bu bir. Pcnet dergisinde ikincisi ise Türkiyenin en başarılı web tasarım ve programlama sitesi seçilmezdi. buda iki. üçüncüsüde sitede ***** içerik yok . Templateye izin veriyoruz . Amator tasarımcılar için buda bir ihtiyaç ***** olarak algılamıyoruz biz. Demekki bu sitede çekemediğin bir şeyler var. ßence sen olmusuz eleştiriler yapacağına girip sende bu sitenin kaymağını ye !

    iki ay oldu sanırım bu konuyu açalı bir kaynak olsun insanlar asp ciler ve diğerleri burada tartışmak yerine insanlara yardımcı olsun istedim php m asp mi hala bilmiyorum bildiğim tekbirşey

    bir dil öğrenmek istiyorsan bunu forumlara konu açarak değil ancak burada söylenen ler gibi araştırıp okuyarak yapabilirsin

    nereden başlayaacağımı değil ama bu topic bana bu işte yanlız olduğumu kendi başına bişey yapabilirsem yapacağımı öğretti bu arada bu mesaj sizi rahatsız etmesn tartışmaya devam edin siz
    bu işin okulu yok yani
    saygılarımla
  • 18-02-2007, 12:26:58
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Asp kolaydır, çabuk öğrenebilirsin ama madem hiç başlamadın, direkt phpye geç derim ben.

    Yaklaşık 4 yıldır ASP kullanıyorum, her zaman içimde kalmıştır PHP'ye başlamamak. Asp'de ya ekstra bileşen kullanarak ya da onlarca satır kod yazarak yaptığın işlemleri PHP'de birkaç satır kod ile yapabilirsin.

    Kaynağa gelince, programlama için İngilizce şart. En azından okuduğun bir İngilizce metni anlarsan, işin çok çok kolaylaşır. Bu seviyede bir İngilizce'den sonra da PHP: PHP Manual - Manual adresi fazlasıyla işini görür.
  • 18-02-2007, 12:31:50
    #16
    doronty37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asp kolaydır, çabuk öğrenebilirsin ama madem hiç başlamadın, direkt phpye geç derim ben.

    Yaklaşık 4 yıldır ASP kullanıyorum, her zaman içimde kalmıştır PHP'ye başlamamak. Asp'de ya ekstra bileşen kullanarak ya da onlarca satır kod yazarak yaptığın işlemleri PHP'de birkaç satır kod ile yapabilirsin.

    Kaynağa gelince, programlama için İngilizce şart. En azından okuduğun bir İngilizce metni anlarsan, işin çok çok kolaylaşır. Bu seviyede bir İngilizce'den sonra da PHP: PHP Manual - Manual adresi fazlasıyla işini görür.
    emeğine sağlık insanlar birşeyler öğrensin bir fikir üretsinler zaten bir çoğuna harfi harfine anlatsanız dahi yapamayacak teşekkürler
  • 21-02-2007, 03:55:43
    #17
    iddaaevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphp m asp mi hala bilmiyorum bildiğim tekbirşey

    bir dil öğrenmek istiyorsan...
    ASP yada PHP ayda diğerleri farketmez, bir dili öğren ve o dilde en iyisi ol yeter. Yarım asp, yarım php bileceğine komple bir dil bil yeter.

    Diğer scripting dillerinden de öğrenmen gerekir. Sadece side dili ile salt sayfalar olur. CSS öğren, JS öğren, birazda Ajax hakkında bilgi edinirsen hem sayfan esnek olur hemde interaktif.

    Semantik ve Tablosuz hakkında bilgi edinirsen senin içinde fena olmaz
  • 22-03-2007, 15:48:48
    #18
    Üyeliği durduruldu
    cok tesekkurler