memocan kardeş senin ne derece seviyesiz biri oldugunu biliyorum , senin amacınıda çok iyi biliyorum. WEbhocam.com ***** sitesi olsaydı binlerce insan bu siteye takılıp allah razı olsun demezdi. bu bir. Pcnet dergisinde ikincisi ise Türkiyenin en başarılı web tasarım ve programlama sitesi seçilmezdi. buda iki. üçüncüsüde sitede ***** içerik yok . Templateye izin veriyoruz . Amator tasarımcılar için buda bir ihtiyaç ***** olarak algılamıyoruz biz. Demekki bu sitede çekemediğin bir şeyler var. ßence sen olmusuz eleştiriler yapacağına girip sende bu sitenin kaymağını ye !
iki ay oldu sanırım bu konuyu açalı bir kaynak olsun insanlar asp ciler ve diğerleri burada tartışmak yerine insanlara yardımcı olsun istedim php m asp mi hala bilmiyorum bildiğim tekbirşey
bir dil öğrenmek istiyorsan bunu forumlara konu açarak değil ancak burada söylenen ler gibi araştırıp okuyarak yapabilirsin
nereden başlayaacağımı değil ama bu topic bana bu işte yanlız olduğumu kendi başına bişey yapabilirsem yapacağımı öğretti bu arada bu mesaj sizi rahatsız etmesn tartışmaya devam edin siz
bu işin okulu yok yani
saygılarımla