şimdi bir açıklama yapayım fronpage de html kodları kendi oluşturuluyor ben html nedir bilmezken bile sayfa yapıyordum
ancak görüyorumki asp ve php artık şart ancak taşıma su ile değirmen dönmez kanısındayım o yüzden bu asp dilini öğrenmek istiyorum şimdi üstatlar bir soru
html si iyi olan bir kişi asp ye ilk nereden ,hangi programdan ,hangi kaynaktan başlamalıdır.
ilginç olan şu note ped diyenler buraya notpet yazmasınlar
asp ye başlama hikayenizi öğrenebilir miyim
ilk başlama şekliniz ve şimdiki konumunuz örnek olsun amacındayım
yanlış bir yoldan gitmektense doğru yolu gösteren insanların izinden gitmeyi tercih ederim
vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkür ederim
asp ye ilk nereden başlanmalı
17
●2.206
- 05-11-2006, 12:41:16visual basic bildigim için benim için kolay oldu. direkt script alıp inceleyerek değiştirerek başladım.
- 05-11-2006, 16:16:55okumadınız heralde html biliyorum başlayalı beya olduturkdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2006, 16:21:36aslında asp yerine php yi öğrensen bence daha iyi,hem host seçenekleri daha uygun fiyatlı,hemde yapabileceklerin daha fazla ve gereksiz componentlar gerekmiyor (upload için falan) [ben asp ye kasdım şu anda php yi kıvırmaya çalışıyorum]
php de c programlama diline benzer,phpbul gibi siteler var türkçe kaynaklı,asp içinse maxiasp.com ve aspindir.com var oralardan indirdiin scriptler sayesinde ve maxiasp.com'daki forumdanda yararlanarak öğrenebilirsin