• 05-11-2006, 11:55:53
    #1
    şimdi bir açıklama yapayım fronpage de html kodları kendi oluşturuluyor ben html nedir bilmezken bile sayfa yapıyordum

    ancak görüyorumki asp ve php artık şart ancak taşıma su ile değirmen dönmez kanısındayım o yüzden bu asp dilini öğrenmek istiyorum şimdi üstatlar bir soru

    html si iyi olan bir kişi asp ye ilk nereden ,hangi programdan ,hangi kaynaktan başlamalıdır.

    ilginç olan şu note ped diyenler buraya notpet yazmasınlar

    asp ye başlama hikayenizi öğrenebilir miyim

    ilk başlama şekliniz ve şimdiki konumunuz örnek olsun amacındayım

    yanlış bir yoldan gitmektense doğru yolu gösteren insanların izinden gitmeyi tercih ederim
    vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkür ederim
  • 05-11-2006, 12:12:27
    #2
    Misafir
    bi iki script indir kurcala nsl yapmış anlamaya çalış sende bişeyler yapmaya çalış tabi bunları yapmadan genel olarak bi döküman bul ve oku nette çok
  • 05-11-2006, 12:23:26
    #3
    dökümanlar zaten nerden başlaman gerekiosa ordan başlarlar ve ilerlerler.
  • 05-11-2006, 12:41:16
    #4
    visual basic bildigim için benim için kolay oldu. direkt script alıp inceleyerek değiştirerek başladım.
  • 05-11-2006, 12:52:22
    #5
    Misafir
    yeni başlıyacağı için asp yemi başlamalı orası tartışılır
  • 05-11-2006, 16:16:55
    #6
    turkdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni başlıyacağı için asp yemi başlamalı orası tartışılır
    okumadınız heralde html biliyorum başlayalı beya oldu
  • 05-11-2006, 16:21:36
    #7
    aslında asp yerine php yi öğrensen bence daha iyi,hem host seçenekleri daha uygun fiyatlı,hemde yapabileceklerin daha fazla ve gereksiz componentlar gerekmiyor (upload için falan) [ben asp ye kasdım şu anda php yi kıvırmaya çalışıyorum]
    php de c programlama diline benzer,phpbul gibi siteler var türkçe kaynaklı,asp içinse maxiasp.com ve aspindir.com var oralardan indirdiin scriptler sayesinde ve maxiasp.com'daki forumdanda yararlanarak öğrenebilirsin
  • 05-11-2006, 16:23:28
    #8
    Misafir
    asp ye hiçbiryerden başla.Yani başlama

    Direkt olarak php yada asp.net ile başla.
  • 05-11-2006, 16:29:36
    #9
    Misafir
    html programlama dili değildir