şimdi bir açıklama yapayım fronpage de html kodları kendi oluşturuluyor ben html nedir bilmezken bile sayfa yapıyordum

ancak görüyorumki asp ve php artık şart ancak taşıma su ile değirmen dönmez kanısındayım o yüzden bu asp dilini öğrenmek istiyorum şimdi üstatlar bir soru

html si iyi olan bir kişi asp ye ilk nereden ,hangi programdan ,hangi kaynaktan başlamalıdır.

ilginç olan şu note ped diyenler buraya notpet yazmasınlar

asp ye başlama hikayenizi öğrenebilir miyim

ilk başlama şekliniz ve şimdiki konumunuz örnek olsun amacındayım

yanlış bir yoldan gitmektense doğru yolu gösteren insanların izinden gitmeyi tercih ederim
vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkür ederim