• 17-02-2020, 11:59:02
    #1
    Merhabalar

    E-ticaret üzerine bir forum kurmak istiyorum bu forumun içinde sms onay sistemi, r10 daki gibi premium üyelikte olacak konular üste taşınacak.

    Hangi altyapı ve eklentileri önerirsiniz nereden başlamam lazım?
  • 17-02-2020, 12:00:10
    #2
    Kurumsal PLUS
    Tabi ki vbulletin eklenti olarak piyasada stabil pek eklenti yok. Ücretli destek almanız gerekebilir.
  • 17-02-2020, 12:05:38
    #3
    Geçenlerde eticaretforum düşmüştü umarım siz almışsınızdır.
  • 17-02-2020, 12:42:19
    #4
    mybb ile de yapılabilir dedikleriniz ama bütçe varsa vbulletin kullanmak daha iyi olur.
  • 17-02-2020, 12:43:57
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mybb ile de yapılabilir dedikleriniz ama bütçe varsa vbulletin kullanmak daha iyi olur.
    Bütçem şuanlık malesef yok hocam. MyBB de eklenti bulamakta sorun yaşıyorum yeterli döküman ve güncel bilgi bulamadım
  • 17-02-2020, 12:44:14
    #6
    Misafir
    vBulletin öneririm. Ayrıca lisans konusunda konu uygunsa yardımcı olabilirim. https://www.r10.net/account-amp-lisa...lisanslar.html

    Piyasada ücretsiz eklentiler de var ama bunlar ne kadar ihtiyacınızı görür bilemem. Ücretli olarak yazdırabilirsiniz. Forumda bölümü var.
    https://www.r10.net/ucretli-vbulletin-isleri/
  • 17-02-2020, 12:56:18
    #7
    Radansa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçem şuanlık malesef yok hocam. MyBB de eklenti bulamakta sorun yaşıyorum yeterli döküman ve güncel bilgi bulamadım
    150 lira temaya gider. tc onayı eklentisi 50 lira mı 75 lira mı neydi. sıfırdan da yazdırılabilir. diğer dediğiniz eklentiler ücretsiz zaten
    • Radansa
    Radansa bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-02-2020, 14:53:58
    #8
    vBulletin kullanmanızı ben de öneririm ama 5 Connect sürümünden uzak durun.