vBulletin öneririm. Ayrıca lisans konusunda konu uygunsa yardımcı olabilirim. https://www.r10.net/account-amp-lisa...lisanslar.html

Piyasada ücretsiz eklentiler de var ama bunlar ne kadar ihtiyacınızı görür bilemem. Ücretli olarak yazdırabilirsiniz. Forumda bölümü var.
https://www.r10.net/ucretli-vbulletin-isleri/