Radansa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütçem şuanlık malesef yok hocam. MyBB de eklenti bulamakta sorun yaşıyorum yeterli döküman ve güncel bilgi bulamadım
150 lira temaya gider. tc onayı eklentisi 50 lira mı 75 lira mı neydi. sıfırdan da yazdırılabilir. diğer dediğiniz eklentiler ücretsiz zaten