• 23-08-2008, 12:28:27
    #10
    Dün tamamen silmiştim index.php'lerin altındaki sorun çıkaran kodları ve artık kaspersky uyarı vermiyordu siteye girince. Bugün girdiğimde yine uyarı vermeye başladı. PC'mi tamamen tarattım ve virüs çıkmadı. Sitemin FTP'sine erişimi olan tek kişi ben değilim. Arkadaşımda da kayıtlı şifresi. Sanırım onun PC'sine bulaşmış virüs ve o her FTP'ye bağlandığında tekrar yüklüyor kendini siteye. Ben de FTP şifresini değiştirdim. Umarım yarın uyarı vermez Kaspersky.
  • 23-08-2008, 12:33:18
    #11
    O kodu silseniz de tekrar bulaşacaktır. Öncelikle kendi bilgisayarınızı temizlemelisiniz.
    Güzel bir antivirüs (Nod32 tavsiye ederim). Güzel bir firewall (Zone Alarm tavsiye ederim).
    Ayrıca şuanki virüsten kurtulmanız spyware programları ile daha uygun bir çözüm olabilir. Spyware Doctor tavsiye ederim. Ayrıca ftp programınızı da w-arez vs. kullanmayın. Filezilla'nın son sürümünü kullanabilirsiniz. Filezillayı googledan bulabilirsiniz.
    Bunları yaptığınızda sorununuz çözülecektir.
    İyi çalışmalar, kolay gelsin.
  • 23-08-2008, 13:37:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    belki tema dosyalarınada bulaşmıştır. benim başımada çok gelmişti bu olay. bilg. virüsden kaynaklanıyor oraya bulaşıyo
  • 25-08-2008, 19:29:16
    #13
    Şuanda virüsten tamamen kurtuldum gibi.