• 22-08-2008, 18:50:10
    #1
    Merhaba
    Siteme SMF 1.1.5 yükledim bir de BlackBox teması. Siteme girdiğim anda kaspersky Trojan-Downloader.HTML.IFrame.ds isimli bir virüs bulduğunu söylüyor sitede ama site bomboş. Yani virüs olma ihtimali yok. Siteye başkaları da girdi onlar da böyle bir uyarı alıyormuş.

    Bunun sebebi ne olabilir ve nasıl çözebilirim?
  • 22-08-2008, 18:54:30
    #2
    temayı ve smf dosyalarını resmi sitesinden indirdiniz degilmi ?
  • 22-08-2008, 18:55:59
    #3
    illegal01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temayı ve smf dosyalarını resmi sitesinden indirdiniz degilmi ?
    Evet
  • 22-08-2008, 18:57:43
    #4
    Ben yardımcı oalyım arkadaşım sorunu ve çözümnü biliyorum sitenin adresini ayzarsan bi bakayım önce
  • 22-08-2008, 18:59:45
    #5
    shadow06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yardımcı oalyım arkadaşım sorunu ve çözümnü biliyorum sitenin adresini ayzarsan bi bakayım önce
    cssmp.com
  • 22-08-2008, 19:22:40
    #6
    Sorunu çözdüm. Elle tüm index.php dosyalarının sonundaki eklemeyi sildim. Nasıl bulaşmış acaba? Veya tekrar bulaşabilir mi?
  • 22-08-2008, 19:24:33
    #7
    kardeş sorun şöle çözülüyo sitedeki index.html-------index.php ve index.asp dosyalarının en sonuna uzun karışık bi kod var onları siliceksin virüsün kodu o sorun çözülecektir.
  • 22-08-2008, 19:31:16
    #8
    Bilgisayarına Trojan Bulaşmış Önce Onu Tezmizlemelisin.Bendede Vardı Tüm Sitelerime Bulaşmıştı.Bilgisayara format attım düzeldi
  • 22-08-2008, 19:40:53
    #9
    Bazen virüs oalrak görünsede virüs değildir bu melet gerekli bi döküman ve anlatım hazırlıyorum yakında paylaşıcam sitede